PAR PRECĒM

Jautājums: Kāpēc produkti pie jums ir lētāki nekā fiziskajos veikalos un citos interneta veikalos?
Atbilde: Mēs daudz ietaupām, izvairoties no nepieciešamības uzturēt dārgas mazumtirdzniecības telpas, tāpat nevienam darbiniekam nav jāizliek preces vai jāstrādā ar klientiem kasē.

Jautājums: Jūsu produkti tiek pārdoti par ļoti zemām cenām, vai tie tiešām ir oriģināli?
Atbilde: Jā, visi mūsu produkti ir oriģināli. Mēs ilgstoši sadarbojamies ar saviem piegādātājiem, ļoti reti tos mainot, tāpēc nepastāv risks iegādāties neoriģinālas preces.

Jautājums: Pie preces norādīts "šobrīd nav pieejama", kā es varu zināt, kad to būs iespējams pasūtīt?
Atbilde: Tādā gadījumā vislabāk ir pierakstīties jaunumu saņemšanai, norādot savu e-pasta adresi.

Jautājums: Nevarat atrast nepieciešamo informāciju par interesējošo produktu, ko darīt?
Atbilde: Šajā gadījumā mēs iesakām uzdot jautājumu produkta komentārā, tad mūsu konsultants mēģinās Jums palīdzēt vai citi reģistrētie klienti, kuri ir iegādājušies produktu, dalīsies pieredzē.

PAR PIEGĀDI

Jautājums: Cik ilgā laikā tiks piegādāta prece, ja pasūtījumu veikšu šodien?
Atbilde: Ja pasūtījums tiek veikts darba dienā pirms plkst. 12:00, tad lielākā daļa preču (pie kurām norādīts, ka piegādājam 1-3 darba dienu laikā) tiek izsūtītas tajā pašā dienā un tiek piegādātas 1-2 darba dienu laikā. Ja preci nesaņemat 3 darba dienu laikā, ieteicams sazināties ar mums, jo parasti piegāde neaizņem tik daudz laika.

Jautājums: Vai jūs piedāvājat daudz smaržu, ādas un matu kopšanas līdzekļus ar piegādes laiku 5-10 darba dienas? Vai jūs varētu precīzāk pateikt, cik ilgā laikā būs piegāde?

Atbilde: Tādā veidā mēs piedāvājam daudz preču par daudz labāku cenu tieši no piegādātāja noliktavas, lai mums nav jāpērk un jāuzglabā preces, tādā veidā neiesaldējot uzņēmuma noliktavu un līdzekļus. Piegāde notiek 5-10 darba dienu laikā, tā kā mēs nepasūtām preces katru dienu, pasūtīšana no piegādātājiem parasti notiek vienu vai vairākas reizes nedēļā. Preču lejupielāde ilgst apmēram 5 darba dienas, un tad mēs tās jums nosūtīsim, vai arī jūs varat tās paņemt uz vietas mūsu veikalā.
Ja Jums ir nepieciešams konkrētāk zināt par pasūtījuma piegādi, vienmēr iesakām sazināties uz e-pastu [email protected] vai uz norādīto tālruņa numuru.

Jautājums: Ja es vēlēšos piegādi uz tuvāko pasta nodaļu, vai es saņemšu savu paku ar piegādi uz mājām?
Atbilde: Ja esat izvēlējies piegādi uz tuvāko pasta nodaļu, prece Jums būs jāizņem no turienes, tā netiks Jums piegādāta.

Jautājums: Piegāde uz Omniva pakomātiem. Es ierakstīju savu vārdu nosūtīšanas informācijā, bet es vēlētos, lai paku izņem cita persona, vai tas ir iespējams?

Atbilde: Jā, tas ir iespējams. Viss, kas jums ir jādara, ir dot šai personai unikālo PIN, kuru saņemsiet īsziņā savā telefonā.

PAR MAKSĀJUMU METODĒM

Jautājums: Kāpēc maksāt tikai ar bankas pārskaitījumu, nav iespējas apmaksāt ar PayPal, debetkarti vai kredītkarti?
Atbilde: Patiesībā mēs vēlamies Jums piedāvāt vislabāko iespējamo cenu, to izdarīt varam pieņemot pasūtījumus ar bankas pārskaitījuma opciju vai izmantojot Paysera maksājumu sistēmu. Mēs varam viegli integrēt visas pārējās sistēmas, bet papildu maksas dēļ preču cenas var palielināties līdz pat 5%. Labākajā gadījumā klienti ietaupīs 1 minūti sava laika, tāpēc mēs aprēķinājām, ka šobrīd nav vērts integrēt papildu norēķinu sistēmas.

Jautājums: Kāda ir jūsu interneta veikala Juridiskā forma?
Atbilde: Interneta veikala juridiskā persona ir MB Savelita, reģistrēta Lietuvas Reģistru centrā 2014.gadā.