1. Vispārīgie noteikumi

Šie "Lietošanas noteikumi" (tālāk-"Noteikumi") ir juridiski saistošs dokuments, kas nosaka Pircēja (tālāk-"Pircēja") un Pārdevēja (tālāk-"Pārdevējs") savstarpējās tiesības, pienākumus un atbildību, Pircējam iegādājoties preces Pārdevēja interneta veikalā  www.save24.lv (tālāk-“interneta veikals”). 
Uzmanību! Piekrītot šiem Noteikumu nosacījumiem un reģistrējoties interneta veikalā, Jūs pieņemat visus šos noteikumus un piekrītat tos ievērot.

 

2. Pirkšanas - pārdošanas līguma noslēgšana

 

Pirkšanas un pārdošanas līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs ir izveidojis iepirkšanās grozu, norādījis piegādes adresi, izvēlējies apmaksas veidu un iepazinies ar šiem noteikumiem, nospiež uz lauciņa «Apstiprināt pasūtījumu». Līgums ir spēkā līdz pilnīgai saistību izpildei saskaņā ar šo līgumu. Katrs līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek reģistrēts un saglabāts Pārdevēja interneta veikala datu bāzē.

 

3. Pircēja tiesības un pienākumi

 

3.1. Saskaņā ar šiem noteikumiem un Latvijas Republikas tiesību aktiem Pircējam ir tiesības preces iegādāties interneta veikalā.

3.2. Ja pircēja reģistrācijas veidlapā sniegtā informācija mainās, Pircējam tā nekavējoties jāatjaunina.

3.3. Pircēja izvēlētās preces tiek rezervētas, un Pārdevējs apņemas izpildīt pirkuma līgumu tikai tad, kad Pārdevējs saņem ziņojumu no Pircēja bankas par apmaksu par izvēlētajām precēm. Pircējam jāapstiprina maksājuma pasūtījums ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā pēc noklikšķināšanas uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu”. Ja maksājums šajā laikā netiek apstiprināts, Pārdevējs ir tiesīgs uzskatīt, ka Pircējs ir atteicies no pirkšanas-pārdošanas līguma.

     3.4. Ja Pircējam nepatīk preču forma, izmērs, krāsa, modelis vai komplektācija (ja tās var atgriezt), viņš atgriež preces ar savu transporta līdzekli vai nosedz atgriešanas izmaksas.

     3.5. Ja preces tiek pasūtītas speciāli no piegādātāja noliktavas, t.i. visas preces ar piegādes laiku no 5 līdz 10 darba dienām, t.i. Pārdevējam preču noliktavā nav, preces kartītē norādītais piegādes datums ir 5–10 darba dienas, un tās speciāli pasūta Pircējam, un Pircējs nolemj atcelt jau notiekošu pasūtījumu, tad Pārdevējam ir tiesības atskaitīt 10–12 Eiro līguma atcelšanas maksu, visi izdevumi, kas radušies vai rodas saistībā ar preču sūtīšanu no ražotāja, atgriešanu noliktavā un citas izmaksas.

3.6. Pircējam ir jāievēro citi Noteikumi, kā arī prasības, kas noteiktas Latvijas Republikas tiesību aktos.


4. Pārdevēja tiesības un pienākumi


4.1. Ja Pircējs mēģina apdraudēt interneta veikala darbam vai stabilai darbībai, Pārdevējs bez iepriekšēja brīdinājuma var ierobežot, apturēt (pārtraukt) Pircējam iespēju izmantot interneta veikala pakalpojumus.

4.2. Pārdevējam ir tiesības uz laiku vai nenoteiktu laiku pārtraukt interneta veikala darbību bez iepriekšēja brīdinājuma.

4.3. Pārdevējam ir citas tiesības, kuras noteiktas Latvijas Republikas tiesību aktos.

4.4. Radīt apstākļus, lai Pircējs varētu pareizi izmantot interneta veikala sniegtos pakalpojumus.

4.5. Organizēt Pircēja pasūtīto preču piegādi uz Pircēja norādīto adresi.

4.6. Pārdevējs apņemas piedāvāt Pircējam analogu preci īpašos apstākļos, nespējot Pircējam piegādāt pasūtīto preci, un gadījumā, ja Pircējs atsakās pieņemt preces analogu, 3 darba dienu laikā atgriezt Pircēja samaksāto naudu, ja Pircējs ir veicis priekšapmaksu.

4.7. Ja iegādātā prece neatbilst kvalitātes prasībām, Pārdevējs apņemas nomainīt nekvalitatīvu preci ar piemērotas kvalitātes preci, attiecīgi samazināt cenu vai atgriezt par precēm un to piegādi samaksāto naudu 7 dienu laikā pēc pieprasījuma saņemšanas.

4.8. Līguma atcelšanas gadījumā 7 dienu laikā Pārdevējs apņemas 7 dienu laikā atgriezt naudu (ja preci var atgriezt).


5. Preču piegāde


5.1. Preces piegādā pārdevējs vai izmantojot
Piegādes metodes norādītās metodes noteiktā termiņā, sākot no saņemtā maksājuma par precēm

5.2. Saņemot sūtījumu, Pircējam kopā ar pārvadātāju jāpārbauda, vai sūtījums nav bojāts. Ja sūtījums ir bojāts, Pircējam tas jānorāda piegādes / saņemšanas dokumentā (pavadzīmē). Pieņemot preces un parakstot preču nodošanas / saņemšanas dokumentu (pavadzīmi) bez komentāriem, jāapstiprina, ka preču sūtījums nav bojāts un tika piegādāts pareizi.


6. Distances līguma atcelšana


6.1.
Attālināti, t.i. internetā nopirkto preču atgriešanu regulē Civilkodeksa 6.228 10 pants, kura panta 1. punkts paredz, ka patērētājam ir tiesības, nenorādot iemesla dēļ un neradot izmaksas, kas nav paredzētas šī kodeksa 6.228. pantā 11 , četrpadsmit dienu laikā, lai atteiktos no distances līguma vai līguma, kas noslēgts ārpus uzņēmuma telpām, izņemot Šā panta 2. punkts paredz simts .

6.2. Preces, kuras Pircējam nepatīk pēc formas, izmēra, krāsas, modeļa vai komplektācijas, Pārdevējs maina vai pieņem atpakaļ 14 dienu laikā pēc piegādes. Pircējs neapmierinošās preces atgriež ar savu transportu vai nosedz atgriešanas izmaksas, tādā gadījumā preču nosūtīšanas izmaksas tiek atskaitītas no pasūtījuma atgriežamās summas.

6.3. Ja Pircējs nolemj pārtraukt līgumu un par to informē Pārdevēju, Pircējs zaudē tiesības lietot preci no paziņojuma nosūtīšanas dienas. Paziņojuma nosūtīšanas datumu un laiku nosaka pēc Pircēja paziņojuma nosūtīšanas brīža. Ja tiek konstatēts, ka prece ir izmantota (lietota) pēc paziņojuma nosūtīšanas, Pārdevējam ir tiesības atteikties pārtraukt līgumu.

6.4. Pircējs var izmantot preces atgriešanas tiesības, ja prece netika izmantota, tā ir neskarta un nav zaudējusi savu izskatu, kā arī ir atgriežama. Atgrieztajām precēm jābūt pilnā komplektācijā. Pircējs ir atbildīgs par preces pilnīgu komplektāciju un iesaiņošanu. Ja preces nav pilnībā saliktas un pienācīgi iesaiņotas, Pārdevējs vai tā pārstāvis var atteikties pieņemt atgrieztās preces. Izmaiņas produkta vai tā iesaiņojuma izskatā, kas bija nepieciešamas produkta pārbaudei, neuzskata par būtiskām izmaiņām produkta izskatā.

6.5. Pircējam, kuram ir pārdota nekvalitatīva prece, ir tiesības divu gadu laikā no pārdevēja pieprasīt bezmaksas defektu novēršanu (labošanu); pieprasīt pārdevējam bez maksas aizstāt nekvalitatīvu preci ar piemērotas kvalitātes preci; pieprasīt pārdevējam attiecīgi samazināt cenu vai vienpusēji izbeigt līgumu un pieprasīt samaksātās cenas atgriešanu.


6.6. Preces, kuras nevar atgriezt veselības un higiēnas apsvērumu dēļ vai kuras mēs nevaram pārbaudīt, vai tika atvērtas / izmantotas, t.i. atvērtu lietotu kosmētiku / parfimēriju, visus TESTERUS (tā kā tie nekad netiek iesaiņoti celofānā), mēs tos atpakaļ nepieņemam.

7. Atbildība

7.1. Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas veidlapā sniegto datu pareizību. Pircējs ir atbildīgs par sekām, kas saistītas dēļ kļūdaini norādītajiem reģistrācijas datiem.

7.2. Ārpus pirkšanas un pārdošanas līguma, kas noslēgts, izmantojot interneta veikalu, pārkāpuma puse ir atbildīga Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

7.3. Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas datu nodošanu trešajām personām. Gadījumā, ja trešās personas izmanto Pircēja reģistrācijas datus, Pircējs ir atbildīgs par trešās personas veiktajām darbībām.

7.4. Pārdevējs nav atbildīgs par informāciju, kas sniegta citu uzņēmumu vietnēs, pat, ja Pircējs šīm vietnēm piekļūst, izmantojot Pārdevēja internetveikalā esošās saites.

7.5. Bojājuma gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei nodarītos zaudējumus.


8. Informācijas nosūtīšana

8.1. Pārdevējs visus paziņojumus nosūta, izmantojot Pircēja reģistrācijas formā norādīto e-pasta adresi.

8.2. Pircējs visus paziņojumus un jautājumus nosūta uz adresi, kas norādīta Pārdevēja interneta veikala sadaļā “Kontakti”. 

9. Nobeiguma noteikumi

Visas domstarpības, kas rodas, īstenojot šos noteikumus, risina sarunu ceļā. Nespējas panākt vienošanos gadījumā, domstarpības izšķir saskaņā ar Latvijas Republikas noteikto kārtību.