Markas Pastāv 1410 zīmolu

lapā
Rādīt 721 - 756 of 1410 vienības
  • Koloidní stříbro

    0 preces

  • Koto Parfums

    Koto Parfums ir franču zīmols, kas specializējas bērnu smaržu ražošanā. Tā produktu klāstā ir četras smaržu kolekcijas bērniem.

    Pirmā un populārākā kolekcija ir Hello Kitty - ļoti meitenīga un smalka smaržu līnija. Visa kolekcija ir maiga, ļoti piemērota jaunām dāmām. Šīs kolekcijas pirmais aromāts tika radīts 2008. gadā, ielejot izsmalcinātā, rozā flakonā. Smaržas ir ideāli piemērotas jaunām meitenēm, un tās tika radītas sadarbībā ar Drom zīmolu. Šajā kolekcijā pēc pirmās ieviešanas sekoja 4 dažādi aromāti.

  • Krizia

    Krizia ir Bergamo bāzēts itāļu modes un dzīvesveida zīmols, kas pastāv kopš 1950. gada. Zīmols specializējas sieviešu un vīriešu apģērbu, trikotāžas izstrādājumu, rokassomu, aksesuāru, briļļu, kaklasaišu un kopš 1980. gadu smaržu ražošanā! Mandelli bija jauna sieviete, kura vēlējās īstenot savus sapņus, nodibinot savu modes zīmolu. Uzņēmuma nosaukumu Krizia iedvesmoja Platona Krizija, kas visu savu naudu iztērēja glīto un paklausīgo dāmu drēbēm un dārgakmeņiem.

    0 preces

  • L'anza

    0 preces

  • L'Artisan Parfumeur

    Zīmola L'Artisan Parfumeur vēsture sākas 1976. gadā, kad talantīgais parfimērs Žans Fransuā Laporte pulcē līdzīgi domājošu cilvēku radošu komandu, lai radītu smaržas pēc klasiskajiem kanoniem ar tīru, harmonisku skanējumu un vienīgi no unikālām augstas kvalitātes izejvielām.

    Uzņēmuma arsenālā ir vairāk nekā 90 sieviešu un vīriešu aromāti. Kopš 2002. gada zīmols ir kļuvis par daļu no amerikāņu uzņēmuma Cradle Holdings. Aromāti, ko ražo L'Artisan Parfumeur, izklausās kā maģiska dziesma, kas austa no ziediem, augļiem, zaļumiem, koku mizas un garšvielām. 

  • L'Occitane

     Uzņēmums L'Occitane pārsteidz ar īpašu kosmētikas līdzekļu ražošanas tehnoloģiju.Lielāko daļu sastāvdaļu apstrādā manuāli, un arī individuālie ražošanas procesi tiek veikti manuāli. Turklāt speciālistiem izdodas apvienot Francijas unikālās senās tautas tradīcijas ar modernām novatoriskām tehnoloģijām. 

    Mūsdienās L'Occitane piedāvā: sejas, ķermeņa un matu kopšananas līdzekļus. Pieejami arī vannas un dušas produkti, želejas, putas un eļļas. Sortimentā ir arī smaržas, aromātiskas sveces, gaisa atsvaidzinātāji. L'Occitane piedāvā produktus ne tikai sievietēm, bet arī vīriešiem.

  • L'Oréal

    L'Oréal ir pasaulē lielākā kosmētikas kompānija, kas piedāvā ārkārtīgi plašu ādas kopšanas un kosmētikas līdzekļu klāstu. L'Oréal kosmētika ir unikāla ar savu augsto kvalitāti un pievilcīgajām cenām. Uzņēmuma mērķis ir izcelt dabīgo skaistumu, vienlaikus sniedzot risinājumus aktuālākajām skaistumkopšanas nozares problēmām. Galu galā, ik viens ir pelnījis to labāko, neatkarīgi no dzimuma, tautības vai vecuma.

  • L'Oréal Professionnel

    L'Oréal Professionnel ir iedvesmas avots frizieriem visā pasaulē. L'Oréal Professionnel ir matu kopšanas, veidošanas un krāsošanas līdzekļu ražotājs, kas piedāvā inovatīvus produktus, kuru mērķis ir saglabāt visaugstākos kvalitātes, komforta un drošības standartus. Tādējādi uzņēmums daudzus gadus ir bijis pasaules profesionālo matu kopšanas līdzekļu tirgus līderis.

  • La Maison de la Vanille

    La Maison de la Vanille jeb The House Of Vanille ir franču nišas aromātu zīmols, kas piedāvā smaržas, kuru pamatā ir juteklisks un iecienīts vaniļas aromāts.

    Vaniļas smaržu kolekcija, ko iedvesmojušas eksotiskas vietas visā pasaulē — Antiļu salas, Madagaskara, Meksika, Taiti un tropi, — vaniļa ir apvienota ar ziediem, augļiem un garšvielām, lai piedāvātu delikateses ar dažādiem saldumiem un temperamentiem.

  • La Martina

    La Martina ir Argentīnas sporta un atpūtas apģērbu ražotājs, kuru dibināja Lando Simonetti. "La Martina ir ģimenes uzņēmums, kas koncentrējas uz Polo tehniskā aprīkojuma ražošanu un apģērbu un aksesuāru kolekciju, kura stilistiskā iedvesma nāk no šīs pasaules." – piezīme no zīmola.

  • La Perla

    1986. gadā uznēmums sāk izlaist tikpat satriecošas, unikālas un valdzinošas smaržas, kā paša uznēmuma apakšveļas kolekcijas. Pirmais aromāta nosaukums bija “La Perla Parfum, otrais “La Perla Eclix” un trešais “ La Perla Shiny Creation”.

  • La Riche

    La Riche Directions — pieder La Riche. Zem šī zīmola  tiek ražotas spilgtas matu krāsas oriģinālos toņos, kas ļauj sievietēm radīt spilgtus, unikālus tēlus.

    Papildus matu krāsām zīmols ražo arī šampūnus, balzāmus ādas kopšanai pēc tetovējumiem un komplektus matu balināšanai. La Riche stingri ievēro Vegan Free standartus. Tā produkti nav pārbaudīti uz dzīvniekiem un nesatur dzīvnieku izcelsmes sastāvdaļas.

    Directions jau 40 gadus ir ienesuši pasaulei patiesi košas matu krāsas. Kopš paša sākuma produkti nekad nav bijuši testēti uz dzīvniekiem un tajos nav izmantots amonjaks, peroksīdi vai PPD.

  • LA RIVE

    LA RIVE S.A. ir viens no vadošajiem smaržu un parfimērijas ūdeņu ražotājiem Eiropā. Kopā ar labākajiem pasaules parfimēriem, zīmols veido unikālas smaržu kompozīcijas, kuras iecienītas klientu vidū visā pasaulē!

    LA RIVE smaržu veidošana ir māksla, kurā ir svarīga katra detaļa - tāpēc mēs izstrādājam pudelītes, vāciņus un iepakojumus saviem produktiem. Patentētas formas un mūsdienīgs dizains nodrošina mūsu produktu unikalitāti.

  • La Roche-Posay

    „Mēs zinām, ka āda ir būtisks orgāns, kas ietekmē globālo veselību. Mēs zinām, ka ādas pinnēm un citām nepilnībām.

  • label.m

    Aerosoli, balzami, vaski gan ikdienas, gan ekstravagantai stila veidošanai, matu atjaunošanas un kopšanas līdzekļi.Un katrs no šiem izstrādājumiem ir šedevrs, kas iemieso pasaules slaveno un nevainojamo angļu stilu. 

  • Lacoste

    Visus Lacoste produktus rotā Lacoste krokodila simbols.  Tagad Lacoste ražo ne tikai sporta apģērbu, bet arī apavus, pulksteņus, brilles un smaržas. Visiem Lacoste produktiem ir raksturīga ērtība, plaša pielietošana un kvalitāte. Gadu pieredze sporta apģērbu ražošanā ļāva pārnest izcilu komfortu un izturību uz citiem izstrādājumiem. Lacoste ir plaši atzīts un iecienīts smaržu ražotāju. 

  • Lady Gaga

    Lady Gaga var būt salda un trausla meitene, noslēpumaina būtne no citas planētas vai kaislīga un liktenīga sabiedriskā puse. Un Lady Gaga parfimērija smalki atspoguļo šīs ekscentriskās personas daudzšķautņaino raksturu. 

    Savu debijas albumu Lady Gaga dzimusi kā dzimusi Stefānija Džoanna Angelina Germanotta izdeva 2008. gadā un kopš tā laika viņa ir ieguvusi neskaitāmas balvas, tostarp tādas prestižas kā Amerikas mūzikas balvas, MTV un Emmy. Dažus gadus vēlāk Lady Gaga nolēma izcelties visā pasaulē ne tikai ar savu vokālo talantu, spilgtajiem un ekscentriskajiem tēliem un neparastajiem tērpiem, bet arī ar pilnīgi jaunu virzienu - parfimēriju. 2012. gadā Lady Gaga pasniedz savas pirmās smaržas ar vārdu “Fame”.

Rādīt 721 - 756 of 1410 vienības