Loewe smaržas ir dedzīga mīlestības deklarācija Spānijas bezgalīgajam skaistumam ar tās brīnišķīgajām ainavām. , kaislīgas dejas un emocijas. Zīmola aromāti ir juteklisks skūpsts, ko piešķir ikvienam, kurš ir nobaudījis apburošās Loewe smaržas. Elites parfimērijas radīšanas tradīcija un neticami izsmalcinātība ir apvienojušās, veidojot izsmalcinātu smaržu kolekciju, lai ikviens varētu baudīt patiesi karaliskus aromātus.
Lolitas Lempickas aromātos dominē kontrasts starp meitenīgu dabiskumu un pieaugušas sievietes jutekliskumu. Pēc Josiana Pavelala teiktā, mode ir māksla, kas nepieciešama, lai dzīvei piešķirtu vairāk krāsu, iedvesmotu un sniegtu prieku ikdienas dzīvē.
Lomani ir franču smaržu zīmols, kuram ir izdevies kļūt par vienu no līderiem savājomā. Pirmās Lomani smaržas tika izlaistas 1987. gadā un tās acumirklī ieguva plašu sabiedrības atzinību. Kopš tā laika, zīmols radījis vairāk kā 50 smaržas. K atra no tām izklausās spilgti, harizmātiski un neparasti. Kolekcijas aromāti, kas izlaisti 2015. gadā, atbilst pašreizējām modes tendencēm un ir neticami veiksmīgi visā pasaulē.
Londa Professionals ir profesionālās matu kosmētikas zīmols, kas radīts jau 1956. gadā, Vācijā un darbojas zem plaši pazīstamā Wella Professionals. Londa nosaukums radies no franču vārda l’onde, kas tulkojumā nozīmē vilnis.
Zīmols tic skaistumam, kas sagādā baudu un prieku. Tas piedāvā pieejamus produktus ikdienas matu kopšanai, darbam skaistumkopšanas salonos un arī mājas apstākļos. Londa Professionals augsti vērtē vietējo kopienu sadarbību un tic, ka ik vienam ir ar ko dalīties un dot, ka mazās ikdienas lietas veido īstu laimi.
Londa Professionals zīmola produkti radīti īpaši frizieriem un skaistumkopšanas saloniem – vietām, kur Jūsu personība ir tik pat nozīmīga, kā izskats. Londa Professionals produktu klāstā atradīsiet plašu klāstu profesionālu matu kopšanas līdzekļu – ieveidošanai, krāsošanai, balināšanai un dažādām ilgviļņu procedūrām.
Long4Lashes bestsellers ir skropstu serums, kura efektivitāti apstiprinājuši testi, kas pierādījuši, ka pirmos dabiski uzlaboto skropstu efektus var izbaudīt jau pēc 21 seruma lietošanas dienas. Long4Lashes produkti, pamatojoties uz jaunākajiem zinātnes sasniegumiem, ir izstrādāti, izmantojot progresīvas tehnoloģijas, augstākos ražošanas vadības standartus un stingru kvalitātes kontroles procesu. Tas ļauj ražot ne tikai kosmētiku, bet arī produktus medicīniskiem nolūkiem.
0 preces
Louis Féraud ir franču modes dizainers un mākslinieks. 1950. gads Luiss Fērauds Kannās izveidoja savu pirmo Maison de Couture. Savukārt, 1955. gadā viņš nodibināja modes namu Parīzē.
Modes nams parfimērijas pasaulē ienāca 1982. gadā. ar pirmo sieviešu aromātu - Fantasque. Smaržu ražošana turpinājās 2004. gadā. un ir aktīvs līdz šim. Pavisam līdz šim tirgū ir laisti 8 vīriešu un sieviešu aromāti.
Dizainera Louis Feraud aromātu bāzē ir 24 smaržas. Agrākais izdevums tika izveidots 1965. gadā, bet jaunākais 2014. gadā. Louis Feraud aromāti tika radīti sadarbībā ar parfimēri Nathalie Lorson, Ilias Ermenidis, Jean-Pierre Bethouart un Sonia Constant.
Dizainerim Luciano Soprani ir vairāk kā 30 dažādu aromātu. Agrākais izdevums tika izveidots 1987. gadā, bet jaunākais-2018. gadā. Luciano Soprani smaržas tika izgatavotas sadarbībā ar parfimēriem Pjēru Burdonu, benoistu Lapouzu, Žanu Kristofu Hēra, Evelīnu Boulangeri, Matiasu Verneru un Aleksandru Karlīnu.
Neskatoties uz skarbo Skandināvijas klimatu – aukstajiem, stiprajiem vējiem, ziemeļnieces nereti mēdz izskatīties ļoti svaigas un jauneklīgas, ar nepārprotamu ādas mirdzumu, kas spīd pat lielākajā ziemas tumsā.
Lumene produktu formulās tiek izmantotas vienas no pēdējām uz zemes nesabojātajām svētnīcām, apvienojot tīru, ar skābekli bagātu, pH-ādai draudzīgu Arktikas avota ūdeni un dažādas rūpīgi izvēlētas ziemeļvalstu augu sastāvdaļas.
M. Micallef zīmols ir labi pazīstams augstākās klases luksusa smaržu pasaulē. M. Micallef ir slavens ar savām smaržām, kas izstrādātas pēc izcilākajām franču amatniecības tradīcijām, un ar gandrīz 900 mazumtirdzniecības vietām 60 valstīs, piedāvā dārgakmeņu kolekcijas, kas dekorētas ar rokām ar izciliem aromātiem, kas radīti no vislabākajām un vērtīgākajām sastāvdaļām.
MAC ir pasaulē vadošā profesionālā grima autoritāte, pateicoties nepārspējamai kompetencei grima jomā.
MAC svin dažādību un INDIVIDUALITĀTI – mēs esam visiem vecumiem, visām rasēm, visiem dzimumiem.
MAC ir profesionālu grima mākslinieku KOPIENA, kas strādā kopā, lai īstenotu mūsu redzējumu.
MAC ir modes TRENDSETTING priekšgalā, sadarbojoties ar vadošajiem modes, mākslas un populārās kultūras talantiem. Zīmola mākslinieki veido tendences modes nedēļu aizkulisēs visā pasaulē.
MAC tic SOCIĀLAJAI ATBILDĪBAI, un tā unikālās kultūras pamatā ir tādas tīra skaistuma iniciatīvas kā VIVA GLAM un MAC AIDS fonds.
Macadamia dabīgās eļļas produkti apvieno makadamijas riekstu eļļas un argana sēklu eļļas vērtīgās priekšrocības, un tādējādi ir lieliski piemēroti gan ikdienas kopšanai, gan dziļai bojātu matu atjaunošanai.
Šīs eļļas ir bagātas ar neaizvietojamām taukskābēm, kas ir ļoti būtisks priekšnosacījums veselīgiem, spēcīgiem un skaistiem matiem.
0 preces
Madonna ir leģenda. Laikam būtu ļoti grūti atrast cilvēku, kurš nebūtu pazīstams ar šīs talantīgās sievietes darbu. Viņa ne tikai ir izdevusies dziedātāja, bet arī nolēma izlaist pati savu smaržu līniju, kas kļuvusi par īstu viņas rakstura un iekšējās pasaules atspoguļojumu.
26 gadu vecumā Madonna kļuva par īstu zvaigzni, kura kļuvusi par miljonu cilvēku elku. Tāpat kā daudzas citas Holivudas zvaigznes, viņa galu galā nolēma izmēģināt savus spēkus smaržu nozarē un sāka radīt smaržas ar savu vārdu.
Maison Francis Kukdjian Paris ir 2009. gadā dibināts uzņēmums, kas nosaukts viena no dibinātāju vārdā. Uzņēmuma filozofija ir radīt aromātus, kas nodod emocijas. Smaržas nav aromāts, tās ir sajūtas, emocijas, kuras tās izraisa.
Precizitāte un izglītota gaume nosaka smaržu unikalitāti. Visi Maison Francis Kukdjian aromāti izstaro brīvību, sajūtu un perfekcionismu.
Dizainera Maison Martin Margiela aromātu bāzē ir 27 smaržas.
Agrākais izdevums tika izveidots 2010. gadā un jaunākais no 2020. gada. Maison Martin Margiela aromāti tika ražoti sadarbībā ar parfimēru Danielu (Roche) Andrier, Dominique Ropion, Louise Turner, Jacques Cavallier, Marie Salamagne, Alienor Massenet, Carlos Benaim un Fabrice Pellegrin.
1994. gadā Maison Martin Margiela ir ieviesusi jaunu sezonas līniju REPLICA. Kolekcija liecina par interesi par ļoti funkcionāliem un jutekliskiem apģērbiem un aksesuāriem, kas ir rūpīgi atveidoti, lai saglabātu gabala sākotnējo raksturu.
Maison Martin Margiela ir paplašinājusi šo koncepciju ar REPLICA smaržu kolekciju, radot smaržas, kas paslēptas dziļi mūsu atmiņās.