Acqua di Parma Kvepalai

lapā
Rādīt 1 - 36 of 69 vienības
Rādīt 1 - 36 of 69 vienības

Acqua Di Parma ir nišas smaržu zīmols, kas dibināts 1916. gadā nelielas Itālijas pilsētā ar bagātu vēsturi - Parmas - centrā. Neskatoties uz to, ka parfimērijas māksla pastāv vairāk nekā tūkstoš gadu, tieši pagājušā gadsimta sākums tiek uzskatīts par tās kā nozares attīstības pirmo posmu. Itālijas, tāpat kā citu valstu, tirgi sāka piepildīties ar smagajām angļu un franču smaržām, kas tajā laikā bija modē. Bet pieredzējušie parfimēristi Acqua di Parma piedāvāja kaut ko citu - svaigu un vieglu Colonia, kurai nebija nekā kopīga ar tā laika spēcīgajām agresīvajām smaržām. 




  




30. gados Colonia Acqua di Parma jau tika saukts par klasiku, itāļu stila un izsmalcinātības simbolu. Un pēc divām desmitgadēm sākās zīmola zelta laikmets. Šis ir laiks, kad zīmols kļuva par šarma laikmeta simbolu. Holivudas aktieri, kuri ieradās Itālijā, lai filmētos izcilu filmu veidotāju filmās, Kolonijas intīmo aromātu atklāja dārgo drēbnieku ateljē. Lielākie seksa simboli - Eva Gardnere un Lana Tērnere, vēlāk arī Audreja Hepburna, iekļuva kinozvaigžņu zvaigznājā, kas iemīlējusies Acqua di Parma. 




Acqua di Parma atdzimšana iezīmēja 1993. gadu, kad trīs ievērojamie itāļu uzņēmēji - Luca Cordero di Montezemolo (Ferrari prezidents), Diego Dela Vale (Tod dibinātājs un īpašnieks) un Paolo Borgomanero (grupas La Perla līdzīpašnieks), kurus vieno zīmola mīlestība un vēlme saglabāt klasiskās itāļu tradīcijas, nolēma investēt Acqua di Parma. Zīmola veikaliņi ir atkārtoti atvērti pasaules modes galvaspilsētās. 




Tomēr, neskatoties uz to, viņi paliek uzticīga tradīcijām. Līdz šim esenci iegūst tikai ar rokām, un iepakojumu izgatavo kvalificēti amatnieki, izmantojot to pašu laika pārbaudīto tehnoloģiju.