Aedes de Venustas smaržas

Šim ražotājam nav produktu.

Bijou aromātu veikals un nišas māja Aedes de Venustas laidis klajā savu pirmo aromātu - Aedes de Venustas Eau de Parfum.

Veikals tika atvērts pirms 17 gadiem Ņujorkā un specializējās nišas parfimērijā. Pateicoties viņiem, tika atklāti un tālāk attīstīti daudzi nišas zīmoli. Veikalu īpašnieki Roberts Gerstners un Karls Bredls savu uzmanību pievērsa citiem zīmoliem, nevis sava aromāta izstrādei. Uzņēmums atsakās ražot "tirgum", bet paliek uzticīgs saviem uzskatiem un saglabā savu leģitimitāti.

Pēc daudziem gadiem uzņēmums piedāvāja tirgū savas smaržas, ilgi gaidīto Aedes de Venustas Eau de Parfum.

Aedes de Venustas aromātu bāzē ir 11 smaržas. Aedes de Venustas ir jauns smaržu zīmols. Agrākais izdevums tika radīts 2012. gadā un jaunākais ir no 2021. gada. Aedes de Venustas aromāti tapuši sadarbībā ar parfimēriem Frank Voelkl, Bertrand Duchaufour, Fabrice Pellegrin, Alberto Morillas, Ralf Schwieger, Rodrigo Flores-Roux un Nathalie Feisthau.

AEDES DE VENUSTAS pāršķir jaunu lappusi AEDES DE VENUSTAS stāstā ar smaržu kolekcijas atsākšanu 2021. gada novembrī.

Atsākšana sākas ar septiņu esošo aromātu atkārtotu ieviešanu: tā pirmā, Signature (2012), Iris Nazarena (2013), Copal Azur (2014), Palissandre d'Or (2015), Cierge de Lune (2016), Grenadille d. “Afrique (2016) un Pelargonium (2017).

Gatavie darbi tiek prezentēti jauna dizaina rievotā stikla pudelē, ko iezīmē pāva zili akcenti, matēts melns ar zīmotnes apzīmogots vāciņš un gluds, bet smags dizains, kas iezīmē nākamo nodaļu AEDES DE VENUSTAS stāstam. Īpašā pāva zilā nokrāsa norāda uz AEDES PARFUMERY sākotnējo atrašanās vietu Kristofera ielā, kas ir zīmola dzimtene un tā ētika.