Lulu Castagnette smaržas

Rādīt 1 - 7 of 7 vienības
Rādīt 1 - 7 of 7 vienības

Kopš 1996. gada Lulu Castagnette zīmols pirmām kārtām ir patiesa dzīves māksla.
Tas aptver plašu produktu klāstu: apģērbu un aksesuārus, kosmētiku, parfimēriju, čemodānus, mājsaimniecības preces un citu.

1979. gadā Čārlzs Lahmi nodibināja uzņēmumu Ivresse. Tas ražo un pārdod sieviešu apģērbu līnijas dažādu zīmolu apģērbiem.

1996. gadā viņš radīja Lulu Castagnette. Adījumi ir zīmola stiprā puse, īpaši džemperis ar lāča talismanu, kas kļuvis par īstu ikonu.

1999. gadā Lulu Castagnette pirmā veikala Rue de Passy atvēršana Parīzē.

2001. gadā tiek prezentētas pirmās aksesuāru kolekcijas: skolas piederumi (mugursomas, kancelārijas un rakstāmpiederumi) un sadzīves līnija.

2002. gadā zīmols turpina paplašināt savu piedāvājumu, lai radītu patiesu Visumu: apavi, pulksteņi, apakšveļa, peldkostīmu līnija, optiskās un saulesbrilles, lietussargi, tapetes un pirmās smaržas.

Zīmols modernizējas ar jaunu vizuālo identitāti un modernu visumu. Parīzē Rue De Rennes tiek atvērts jauns flagmanis. Pateicoties aksesuāru līniju panākumiem, tiek ieviests otrs smaržu klāsts: SMS līnija. Starptautiskā paplašināšanās turpinās arī ar pirmo veikalu Āzijā Manilā.

Meitenēm no 4 līdz 14 gadiem tagad ir arī sava apģērbu līnija: Lulu Kids, kas izveidota 2003. gadā.

2004. gadā Lulu Castagnette uzsāka starptautisku piedzīvojumu, atverot veikalus Saūda Arābijā un Krievijā.

Lulu Castagnette svin savu 10. gadadienu, atverot savu pirmo veikalu Ņujorkā. Zīmols ienāk arī dekorāciju pasaulē ar pavisam jaunu mājsaimniecības veļas (palagu un dvieļu) līniju un iepazīstina ar trešo īpaši sievišķīgo aromātu klāstu: Lulu C, Lulu Rose un Lulu For Ever.

2007. gadā zīmols Lulu Castagnette sadarbībā ar Sagem prezentē mobilo tālruni.

Lai pielāgotos pārmaiņām tekstilrūpniecībā, Čārlzs Lahmi 2008. gadā nolēma veikt stratēģiskas izmaiņas un mainīt biznesa modeli. Lai stiprinātu zīmola attīstību, tas izmanto ārējos partnerus licences līgumu veidā. Kopš 2009. gada zīmols ieviesa čemodānu un nedēļas nogales somu līniju.

2012. gadā prezentēja apģērbu līniju zēniem vecumā no 2 līdz 8 gadiem, kas balstīta uz tām pašām vērtībām kā meiteņu segmentā: humors, relaksācija, atpūtas gars un pārdrošība.

2013. gadā Visums ir paplašinājies mājas sektorā ar āra un piknika līnijām, kā arī jaunu mājsaimniecības veļas līniju guļamistabai, virtuvei un vannas istabai. Parādās jauni aksesuāri: trash kosmētika, šalles un ādas izstrādājumi sievietēm.

2015. gadā Lulu Castagnette turpina paplašināt savu izpausmes teritoriju ar zelta un sudraba rotām, zīdaiņu un bērnu mēbeļu līniju, mazuļu kopšanas līdzekļu klāstu un naktsveļu kolekciju.

Smaržas Lulu Castagnette radītas sadarbībā ar parfimēriem Raphael Haury, Pierre Bourdon, Jérôme Epinette, Evelyne Boulanger, Serge Majoullier, Karine Dubreuil-Sereni, Henria Bergia, Corinia. Vitiga, Aleksandra Monē, Džūlija Masa un Delfīna Dželka.